3 nov


HEEY!
Min blogg ser inte så gooodlooking ut , snarare mörker men ska åtgärdas så snart jag har ork och fantasi eller om någon har något sorts förslag eller kan hjälpa mig så kommentera.

-

nåväl så har jag gjort ganska så mycket nytta ändå idag som

-städat lgh för besiktning imorn

-powerwaalkis

-börjat i innebandy igen

-lagat matjäven

så jag är rätt så nöjd men kom ihåg att jag sov till 11 haha jag tänkte vara skit arg på henke som inte väckte mig som han lova men men han jobbar ju så han har inte så mycket tid att väcka en surkart.

men men Imorn ska jag skriva in mig på a-kassa åka till jobbet och fixa lite grejs .

ska kila iväg nu men ska eventuellt börja med dagens outfit eller nå skojsigt ..
BYEBYE PÖSS MF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0